zaterdag 5 februari 2011

Dag 13, Tunesië.

Vandaag ben ik om half acht vanmorgen vertrokken per bus naar Djerba. De reis duurde vier en een half uur.
Iets na twaalf aangekomen. Ik verblijf in het hotel Djerba Plaza.

Daarna ben ik met ene Jet Ski tour mee gegaan. Dit was heel leuk en ook een hele leuke beleving.







De uitleg...
De instructies waren duidelijk en alle veiligheidsvoorschriften waren duidelijk. De jetski’s waren heel krachtig waardoor het een enorme kick gaf.  De foto’s die ik er bij heb geplaatst geven je de kans om mee te genieten maar in het echt is het natuurlijk veel mooier.

Het jetskiteam was heel gezellig.Met het team ben ik later op een terrasje gaan zitten en hebben we na gepraat over wat we allemaal hadden gezien en mee gemaakt. 

Onderweg met de groep
En de dolfijn!
Het allerleukste van deze trip vond ik toch de dolfijn die zo dicht bij was, al vraag ik mij wel af of deze niet  tam is gemaakt...

Een dag met veel impressies en om even over na te denken tijdens het dromen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten