vrijdag 4 februari 2011

Dag 4, Hurghada duik excursie

De instructies.
Ik heb een geweldige duikexcursie achter de rug en ben dan ook meer dan moe. Ik heb nog een nachtje er bij geboekt om nog even goed uit te rusten voor ik naar Israël ga.
Maar ik zal jullie eerst vertellen wat voor moois ik heb gezien.

In het begin van de duikexcursie was er niet veel te zien. Vooral het begin stuk van het rif is  het koraal verdwenen door de boten die aanleggen in de zee met hun ankers. De duikinstructeur nam ons daarom verder mee het rif op en daar waren de meest onbegrijpelijke dingen te zien.

Prachtig koraal en die vissen! Ik heb er geen woorden voor dus hopelijk hebben jullie toch meer aan de foto´s.
Deze foto´s zijn echt, het is niet een zomaar een plaatje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten