donderdag 3 februari 2011

De `2de` dag.

Het hotel, althans de naam.
Voor mij was het de tweede dag. Al bestond mijn eerste dag uit alleen maar slapen.
Het hotel waar ik verblijf is King Tut hotel. Het personeel is super vriendelijk hier dus totaal niet eenzaam.

Vandaag ben ik naar het Egyptisch museum geweest wat heel mooi en interessant was.
Het museum is zo groot dat ik niet genoeg tijd heb gehad om alles te zien.
De maskers van goud hebben bij mij de meeste indruk achter gelaten, waardoor ik me eigenlijk er toch op betrap dat ik een echte ekster ben.

De foto van het Egyptisch museum..    

Verder ben ik ook nog twee zalen in geweest met de koninklijke mummies. Een prachtig gezicht en onvoorstelbaar dat dit allemaal zo goed bewaard is gebleven. Al zijn deze kamers niet geschikt voor kinderen denk ik.

De rotsschilderingen hadden ook wel iets, alhoewel ik mij hier niet zo voor interesseer is ook dit een mooi iets om te zien.

Helaas geen foto´s erbij want natuurlijk mag je die mooie dingen niet fotograferen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten